Eu sunt cubul viitorului!

Am primit o leapsa. De fapt am cautat-o cu lumanarea si am cerut-o. Asa ca, azi sunt un cub. Un cub foarte special bineinteles. Un cub care ma reprezinta perfect pe mine.

Eu sunt atat de complex incat nici nu stiu cu ce latura sa incep in a ma descrie. Sunt un cub foarte greu de cuprins cu privirea. Sunt un cub pe care alte cuburi “normale” nu-l inteleg nici pe jumatate.

Uitandu-se la fetele mele, un cub obisnuit ramane perplex. Cum ai putea sa intelegi tu ceva ce este de 2 ori mai mare decat tine? Ceva ce este de 2 ori mai complex decat tine? Eu sunt un cub care are nevoie de cel putin 2 cuburi obisnuite, perfect complementare, ca sa fie vazut in totalitate.

Eu sunt un cub care ma simt singur in universul cuburilor. Sunt cubul negru al cuburilor. Sunt cubul cu 2 capete…



Eu sunt cubul de 24 de culori. Adica am de 4 ori mai multe culori decat un cub obisnuit. Asta inseamna ca am nevoie de cel putin 4 cuburi complementare normale, ilumitate, ca sa ma poata vedea in totalitate si sa-mi inteleaga modul de gandire. Pentru un cub obisnuit 75% din ceea ce zic, ceea ce gandesc si ceea ce spun sunt nonsens-uri.

Eu sunt cubul UNIC… de fapt eu nici macar nu sunt un cub Rubik, sunt un dodecahedron Rubik. Eu iau o situatie negativa si din ea scot 2 situatii pozitive. Eu sunt cubul de geniu. Cubul neinteles al viitorului…

Eu sunt cubul 2.0. Eu sunt noua versiune a cubului, o varianta imbunatatita.

Eu sunt cubul cu 12 fete! :)

Tu ce fel de cub esti? Cate fete ai? Si cate culori ai pe fiecare fata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu