Ieri am implinit 2 saptamani!

2 saptamani (de fapt 11 zile lucratoare) la noul serviciu. Adica am depasit durata de viata a ultimului serviciu. Urmatorul target este de 7 luni.

Pana acum am facut un training despre telefoane fixe analogice si IP, routere, gateways, repeatere, receivere si alte mici gadgeturi. Informatia acumulata in caiet si in handouts este de 10 ori mai mare decat cea acumulata in cap. Baza de date cu produsele nici nu stiu sa o folosesc. La testele telefonice ale TL, simulari de apeluri facute de clienti, am scapat de fiecare data ca prin urechile acului…



Traficul la blog imi este in cadere libera.

Oare pe viitor voi avea timp sa fac tot ce mi-am propus?

1. serviciu

2. blog

3. workshopurile de fotografie despre Bucuresti

4. sa ajung in top “banner” pe blogoree

5. sa-mi continui cursul de actorie

6. a serious relationship…



Am fugit ca pierd microbuzul… adica rata :P

 UpDate 1. Am pierdut microbuzul… adica de fapt nu l-am pierdut, doar am schimbat traseul la timp. La timp ca sa intru pe usa cu cateva minute inainte de cei care au venit cu microbuzul. Desi costul timpului castigat e putin mai mare decat prin alte metode/trasee, satisfactia si energia primita pentru asta e nemasurabila :P

 UpDate 2. Am jucat un joc: fiecare a trebuit sa scrie cate 2 lucruri pozitive despre cel din stanga noastra si pentru cel din dreapta noastra. Si inca pentru alte 2 persoane la alegere din grup. Eu am primit de la cea din stanga si de la cea din dreapta, citez: “isteata si amabila“, respectiv “Imprevizibila si cu foarte multe idei originale, starea sa de spirit normala nu te lasa sa te plictisesti si te face sa te gandesti alt fel uneori asupra unor lucruri“

…si feedback de ultima ora de la Andreea: “stie sa asculte; stie sa invete (ce sa invete) din experientele altora“.

UpDate 3. Azi e ultima zi de training… apoi urmatoarele 2 zile de weekend le voi transforma intr-o saptamana de invatat. Doar ca… trainerii ne-au facut o surpriza foarte placuta dandu-ne cate un dosar cu toate informatiile care ne-au fost prezentate pana acum, organizate eficient, inteligent si empatic. Practic au adunat tot feedbackul nostru din aceste zile pentru a pune cap la cap informatiile astea!

Absolutely Amazing! … as in 10 stars for the Master Trainers :P

UpDate 4…. tocmai am dat un test surpriza, de “cunostinte acumulate”, cu intrebari deschise si cu materialul in fata… n-am avut timp sa le fac pe toate cat timp am incercat sa-mi pastrez calmul. So, should I breath In and wait patiently or should I start crying?

Noroc ca deja ma enervase un anumit “specimen” si m-a facut sa ma simt penibil, ca la gradinita, din cauza faptului ca am facut o gluma si nu s-a prins… sau n-a vrut :D Oricum, lame…

UpDate 5. S-a stabilit programul. Lucrez duminica asta. Si mai lucrez si in weekendul urmator, de la 13:30… deci daca incepe cursul de actorie de pe 7 martie deja devine o situatie naspa. Naspa-Naspa!

Si si mai naspa e ca deja am inceput sa-mi stabilesc programul dupa simpatii si antipatii, desi am fost prima care am ales din cele 10 seturi de ture disponibile. Si am fost martora, fara voia mea, la cat de rau reactioneaza oamenii la oboseala…

UpDate 6 (23:25). Acum inteleg si eu ce inseamna sa fii obosit incat sa nu te mai poti concentra nici pentru o conversatie de mess. Bine ca l-am desfiintat, blogoree is the new messenger and the new online dating site! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu