Lumina din inima ta

Nu stiu sa pierd. Urasc lacrima infrangerii! Vanitatea mea este insolvabila. Sunt o adevarata pacoste. Exista oameni care zambesc, intind mana si spun cu o seninatate care mie mi se pare incredibila:ai fost mai bun. Cum dracu' sa fie altcineva mai bun?!Nu cred in infrangere. Este adevarat ca viata m-a invatat ca pur si simplu se intampla. Si ca trebuie sa inveti ceva, sa devii si mai puternic si sa mergi mai departe. Aici voiam sa ajung. Ce inseamna ca o infrangere e „buna, „constructiva, sau „educativa? Din victorii nu putem invata? Este obligatoriu sa suferim pentru a invata ceva? Si ce daca majoritatea oamenilor nu invata nimic in momentele bune si au nevoie de un „prag de sus? Eu trebuie sa fiu la fel?! Nu cred in forta esecului. Sustin victoria. Si asta zi de zi. Caut bucuria. Am nevoie de zambet, nu de incruntare. Am nevoie de loialitate, nu de tradare. Nu trebuie sa ma insele cineva apropiat ca sa imi dau seama ca lumea e o jungla. Mi-am dat singur seama de acest lucru. Ma pot organiza si atunci cand sunt pe val. Am vrut sa devin marketer pentru ca mi-am dorit sa cuceresc lumea. Si pot sa anticipez rezultatul final. Voi reusi asta. Si voi reusi pentru ca mi-am impus ca atunci cand un gand negativ imi da tarcoale, pur si simplu nu il bag in seama. Ce sunt eu? Un adapost pentru ganduri de ratati? O inchisoare pentru mizeria din societate? Azilul celor batrani in atitudine? Nimic din toate astea. Si asta pentru ca refuz sa fiu. Pentru mine, cea mai puternica replica din Razboiul de Secesiune al SUA a fost: „Generale, nu accepta niciodata sfaturi de la temerile pe care le simti!. Ti s-a intamplat vreodata? Ti-ai dorit enorm sa faci ceva dar te-ai temut si ai ezitat atat de mult incat pana la urma te-ai resemnat, spunand:poate o sa fac asta altadata. Este primul pas catre groapa. Este prapastia care iti face cu ochiul. Atitudinea de campion si ranjetul ratarii sunt doua tabere care se urasc de moarte. Nu poate fi vorba de un tratat de pace aici. Este un joc cu suma nula. Cineva castiga, alticineva pierde. Sunt uluit atunci cand vad sportivi spunand cuvinte de genul:Noi nu avem nimic de pierdut. Si asa am ajuns prea departe. Ce inseamna „prea departe? Prea departe pentru cine? Sau „am pierdut, dar am cazut de pe un cal frumos. Si asta ar trebui sa ma faca sa ma simt mai bine? Ar trebui sa fiu fericit? Lumina din inima fiecaruia este cea mai puternica mitraliera din lume. Este focul care ne impinge catre o armata adversa pur si simplu inmarmurita. Marketingul este in primul rand o stare de spirit. Jay Conrad Levinson crede ca: „Marketingul este 100% atitudine.Eu cred la fel si despre viata. Si asta pentru ca in opinia mea viata si Marketingul sunt cam acelasi lucru. Intr-o forma sau alta toti lucram in acest domeniu. Acesta este primul articol despre Marketing. Turnam fundatia si apoi ridicam cladirea. P.S. Nu dau 2 bani pe o privire incruntata. Dau totul pentru un zambet. Inca mai crezi ca infrangerea e buna? Acest articol a fost scris pe duminica, martie 9th, 2008 la 11:23 am si este inscris in Marketing. Poti urmari orice raspuns la aceste articole prin intretinere RSS 2.0. You can leave a response, or trackback from your own site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu